Елина фон Лаутерн Преподавател по Грижа за магически раст. и жив.
Брой мнения : 67
Трезор Оставаща сума: 750
| Заглавие: Алфа-та... Чет Юли 22, 2010 8:34 am | |
| Кабинетът ми беше омагьосан. Още от самото си влизане, оставаш смаян. Все едно... все едно си в приказка. Много интересно беше да слушаш песента на птичките. И не само това. Имаше много дъхави цветя. Жасмини, еньовчета, да не забравяме и розите.Но...не позволявах да се късат. Също така имаше и 3 малки чинчета снабдени с по две тетрадчици,мастилници пера-за наказания. Тук децата влизаха да си получават оценките, наказанията, да получат отговор на въпросите си или просто да пият от ароматният ми чай с розов мед и мляко.Толкова обичах този кабинет,че даже бях засадила тук домашния си любимец-цветето хищник Портокалов цвят. Е,това беше от моят скъп кабинет. | |
|
Шпеки Судзуки Първокурсник - Арис
Брой мнения : 5
| Заглавие: Re: Алфа-та... Нед Авг 22, 2010 8:19 am | |
| Влязох в кабинета по Грижа за Магическите Създания и Растения.Очаквах с нетърпение да започне първият учебен ден.Много се радвам,че ще изучавам при тази госпожица Елина Кайзер фон Лаутерн.Може би срещата с нея ще ми бъде от полза.Надявам се да се запознаем.Много обичам този предмет.Както и другие,но този повече го харесвам. -Здравей,мило дете.Как си и какво те води при мен днес?-иззвъня веселото й и жизнерадостно гласче.Май беше смаяна от появата ми. -Здра-здра-здра-а-вейте,п-про-о-ф-фессор фон Лаут-терн.А-аз съм Ш-шпеки Су-Су-Судзуки,про-про-офесоре. -О,я стига си се срамувал!Чувствай се като удома си,Шпеки.С какво предпочиташ чая?Захар или мед?От борови иглички е-усмихна ми се тя. Учудих се от доброто и отношение с един ученик.Определено беше наместена в топ пет на най-добрите учители през престоя ми в Хартуин.Беше много мила и...извънредно красива. -Мед,госпожо. -Ама аз не съм госпожа.Не съм омъжена,а и не мисля.Наричай ме Професоре или професор фон Лаутерн или госпожице.Последното го предпочитам последното повече.-смигна ми тя заговорнически. -Добре,госпожице. Ама много мила беше тази жена. | |
|